Už jste někdy zaznamenali reklamu na hojení ran v televizi? Pokud doposud ne, tak od od 15. 4 do 7.5.2013 poběží reklama na léčbu chronických ran zaměřená na Aquacel na televizním kanále Nova.Má to význam? Budou se lidé trpící chronickou ránou zajímat o to, jak ji léčit? Jak se k tomu bude stavět odborná veřejnost? Na všechny tyto otázky budeme znát odpověď po kampani, kterou zorganizovala společnost ConvaTec. Věříme, že bude impulzem pro rozhovor pacientů s lékařem – ať již s praktickým lékařem, dermatologem, či jiným specialistou. Ten je velmi důležitým článkem v celém procesu hojení rány. Představuje mezioborové téma a mnohdy je potřeba obrátit se s radou a doporučením ve vztahu ke konkrétnímu onemocnění i na více specialistů souvisejících odborností. Proto jsou o fungování krytí Aquacel informováni i lékaři, ať už návštěvami obchodních zástupců nebo dopisem.
V dnešní době si neumíme představit život bez internetu. Proto byl vytvořen i speciální web zaměřený na léčbu bércových vředů, diabetické nohy nebo proleženiny. Informace jsou dostupné na adrese www.aquacel.cz.Web je psán laickým jazykem tak, aby tématu porozuměli i lidé s chronickou ránou, kteří v odborné terminologii nejsou sběhlí.
Děkujeme Vám, lékařům a zdravotním sestrám, že pomůžete zvýšit informovanost o vlhkém krytí u Vašich pacientů.
[reklamní sdělení firmy ConvaTec]